60
None

Cadrele medicale implicate în gestionarea cazurilor de COVID-19 primesc consiliere psihologică gratuită, prin intermediul unei colaborări între Rețeaua REGINA MARIA și ATLAS


București, 3 aprilie 2020. Rețeaua REGINA MARIA susține linia telefonică ATLAS Help Line, un proiect social powered by Facem Bine, prin care personalul medical implicat în gestionarea cazurilor de COVID-19 beneficiază de suport psiho-emoțional gratuit 24/7 la numărul de telefon 031 630 2020.

Traversăm o perioadă în care personalul medical este greu încercat, iar sănătatea pacienților din România depinde mai mult decât oricând de sănătatea și puterea medicilor și asistentelor care îi au în grijă. Ne dorim să le fim alături prin mijloacele pe care le avem la îndemână în acest moment și să le oferim sprijinul necesar pentru ca și ei să treacă cu bine peste aceste încercări fizice și psihice, alături de pacienții pe care îi îngrijesc.

Cu sprijinul Rețelei de sănătate REGINA MARIA, pe lângă linia telefonică menționată mai sus, se adaugă ședințe online de consiliere gratuită prin echipa dedicată de peste 300 de specialiști verificați și licențiați ATLAS, disponibili 24/7.

”Suntem profund îndatorați tuturor celor care în aceste zile duc o luptă supraomenească pentru ca noi să rămânem sănătoși. Presiunea fizică și mentală poate fi uriașă, de aceea am ales să ne alăturăm demersului ATLAS & Facem Bine și să suplimentăm suportul psiho-emoțional oferit telefonic cu ședinte online de consiliere gratuită, care sperăm să le facă lupta măcar un pic mai suportabilă”, declară Fady Chreih, CEO al Rețelei de sănătate REGINA MARIA.

Serviciile de consiliere – telefonică și online, pot fi accesate de toți medicii din țară, precum și de asistentele sau infirmierele care în aceste zile își pun colegii și pacienții mai presus de propria lor stare de bine, fizică și mentală.

”Ne bucurăm că platforma noastră, utilizată deja de câțiva ani în beneficiul pacienților, vine acum și în ajutorul cadrelor medicale. În această perioadă, medicii, asistentele, infirmierele și întreg personalul medical din prima linie au cea mai mare nevoie de sprijinul nostru. Nu trebuie să luăm munca și dedicația lor ca atare, ci să vedem încercările la care sunt supuși în aceste zile, iar noi ne bucurăm că le putem fi alături chiar și cu o mică parte din tot ceea ce au nevoie”, afirmă Mihai Bran, medic primar psihiatru și co-fondator ATLAS.

Pentru a accesa ședintele de consiliere online pe atlas.app, cadrele medicale trebuie să trimită un email la help@atlas.app, unde li se vor transmite pașii pe care trebuie să îi parcurgă pentru a începe ședința cu un specialist ATLAS. Pentru a beneficia de suport psiho-emoțional telefonic, pot apela gratuit numărul 031 630 2020.

Alte articole despre:

Comentarii


Pentru a putea preveni atacurile de securitate de tip spam, avem nevoie să stocăm datele pe care le-ați introdus și ip-ul dumneavoastră în baza de date. Aceste date nu vor fi folosite în alte scopuri decat prevenirea atacurilor. Sunteți de acord să stocăm aceste date ?
Notă : Comentariile pot fi adăugate doar în cazul în care v-ați dat acordul pentru stocarea datelor

Introduceti textul din imagine
captcha