None

De la MEDAS, sănătatea aşa cum trebuie să fie

     MEDAS, unul dintre primii 5 jucători pe piaţa de servicii medicale private, promovează respectul faţă de pacienţi sub un nou slogan: “Sănătatea aşa cum trebuie să fie”, oferind servicii medicale performante şi în egală măsură accesibile tuturor.

     “Întreaga activitate MEDAS a fost ghidată încă de la începuturile sale de anumite valori care exprimă esenţa companiei, care însă nu erau până acum cristalizate într-un mesaj clar şi de impact pentru toţi pacienţii nostri. În acest moment, suntem bucuroşi să putem pune şi în cuvinte ceea ce noi ştiam de multă vreme despre MEDAS. Ne dorim ca toată lumea să ne vadă exact aşa cum suntem: o alternativă demnă de luat în calcul în sistemul medical românesc, care răspunde nevoilor existente în acest moment pe piaţă. Da, este posibil să ai acces la investigaţii de ultimă generaţie şi medici recunoscuţi în domeniile lor de activitate, având totodată parte de transparenţă şi de nişte preţuri decente. Aceasta este promisiunea MEDAS: democratizarea accesului la servicii medicale de calitate” a declarat Dr. Simona Iolanda Ateia, director general al lanţului de clinici MEDAS.

     De asemenea, compania va folosi şi o nouă siglă, pentru o identificare clară a domeniului de activitate si a zonei de expertiză, cu câteva nuanţe care vin să sublinieze calitatea actului medical, emoţie, feminitate şi eleganţă. Noile elemente vizuale se regăsesc şi în materialele de comunicare către clienţi, cât şi în noile uniforme ale medicilor şi în amenajarea sălilor de primire a pacienţilor.

     MEDAS, care estimează o cifră de afaceri de 28 de milioane RON pentru anul în curs, reprezentând un avans de 20% al cifrei de afaceri, a planificat o investiţie de peste 450 000 de euro pentru acţiunea de rebranding.

     “Acest pas este unul firesc în evoluţia pe care ne-o propunem în următoarea perioadă, într-o piaţă aflată în acest moment în plină expansiune, cu un mare potential de creştere. Strategia noastră pentru următoarea perioadă va viza creşterea numărului de pacienţi, prin intermediul unor investiţii importante, prima dintre ele fiind construirea unui spital avand ca scop principal tratamentul chirurgical al afectiunior urogenitale, în valoare de 3 milioane de euro, pe care îl vom deschide la începutul anului viitor. Ne dorim în următorii 2 ani o creştere a cotei de piaţă MEDAS cu 5 puncte procentuale” a adăugat Simona Ateia.

     MEDAS are în plan şi deschiderea unor noi puncte de lucru în ţară şi în Bucuresti, dar şi crearea unor Centre Medicale de Excelenţă pe specialităţi. Cel mai recent exemplu în acest sens este clinica , specializată în medicina materno-fetală.

Comentarii


Pentru a putea preveni atacurile de securitate de tip spam, avem nevoie să stocăm datele pe care le-ați introdus și ip-ul dumneavoastră în baza de date. Aceste date nu vor fi folosite în alte scopuri decat prevenirea atacurilor. Sunteți de acord să stocăm aceste date ?
Notă : Comentariile pot fi adăugate doar în cazul în care v-ați dat acordul pentru stocarea datelor

Introduceti textul din imagine
captcha