58
None

Munca de birou şi sedentarismul măresc riscul apariţiei durerilor de spate

     Dacă efortul fizic prelungit provoacă dureri, acelaşi lucru se întâmplă şi în cazul sedentarismului. Lipsa mişcării fizice şi menţinerea aceleiaşi poziţii la birou pentru un timp îndelungat poate genera dureri de spate, de gât şi umeri. Mai mult, în timp, din cauza poziţiei defectuoase, se pot instala afecţiuni grave ale coloanei vertebrale.

     Deşi durerea poate apărea la orice nivel al spatelui, regiunea lombară este cel mai frecvent afectată, pentru că pe ea se sprijină majoritatea greutăţii corpului. De aceea, poziţia incomodă la birou şi kilogramele în plus măresc presiunea exercitată la nivelul coloanei vertebrale. În cazul persoanelor obeze, majoritatea grăsimii în exces este dispusă mai ales în zona abdomenului, ea crescând astfel presiunea la nivel lombar. Pentru că greutatea nu este distribuită uniform, pot să apară dureri ale muşchilor spatelui, foarte asemănătoare cu cele care apar în cazul femeilor însărcinate.

Care sunt remediile?

Dacă ai o slujba care te ţine mult timp "ţintuit" pe scaun, ia următoarele masuri:

 Asigură-te că biroul tău şi ecranul calculatorului sunt situate la înălţimea potrivită, astfel încât să nu stai aplecat sau în poziţii incomode!

 Ţine ambele picioare pe podea şi nu sta picior peste picior, deoarece circulaţia va fi îngreunată, iar coloana vertebrală nu va sta dreaptă! Foarte indicate sunt birourile prevăzute cu o stinghie pe care să-ţi sprijini picioarele.

 Ţine receptorul telefonului la ureche cu mâna, nu cu umărul!

 Reglează scaunul de la birou astfel încât să asigure o poziţie corectă a coloanei vertebrale!

 Nu uita să te destinzi din când în când! Ridică-te şi plimbă-te sau fă câteva întinderi o dată la 30 de minute!

 Foloseşte pe scaun perna de masaj chiropractic de la Komsodisk, între trunchi şi spătar în dreptul curburii lombare! Suportul lombar, împreună cu masajul pe care îl exercită, eliberează tensiunea şi te ajută să te simţi mai confortabil şi mai relaxat.

 Poartă pantofi confortabili - cu cât este mai mare tocul pantofilor, cu atât riscul de dureri de spate este mai ridicat.

Practică un sport, precum înotul, dar şi un program de exerciţii fizice recomandat de un specialist în domeniu!

În loc de medicamente, investeste în dispozitive medicale noninvazive!

     Pentru atenuarea durerilor si solicitãrii coloanei este indicatã folosirea dispozitivului medical Kosmodisk. Prin efectul sãu de masaj, Kosmodisk detensioneazã si încãlzeste coloana si zona lombarã si alinã durerile. Kosmodisk Classic Set reproduce discurile coloanei vertebrale si, odatã fixat pe coloanã, produce un micromasaj, decontractureazã muschii paravertebrali, îmbunãtãteste circulatia localã si alinã durerile, fãrã a suprasolicita coloana sau articulatiile. Poate fi folosit atât acasã cât si la birou, cel putin câte 3 ore pe zi. Pentru a evita achizitionarea unui produs contrafãcut, comandã doar de pe site-ul oficial www.kosmodisk.ro sau www.top-shop.ro, la numărul de telefon 021 407 78 80 sau din magazinele Top Shop!

Comentarii


Voinea Mihaela

Am achizitionat de curand un Kosmodisk Set si sunt foarte multumita. Am simtit o caldura in primele zile iar dupa cateva zile durerea chiar a disparut. Sunt multumita ca l-am cuparat la reducere de pe http://reduceri50.ro/kosmodisk si l-am primit a doua zi. Chiar are efect acest Kosmodisk.

0
0
Pentru a putea preveni atacurile de securitate de tip spam, avem nevoie să stocăm datele pe care le-ați introdus și ip-ul dumneavoastră în baza de date. Aceste date nu vor fi folosite în alte scopuri decat prevenirea atacurilor. Sunteți de acord să stocăm aceste date ?
Notă : Comentariile pot fi adăugate doar în cazul în care v-ați dat acordul pentru stocarea datelor

Introduceti textul din imagine
captcha